Wednesday, September 14, 2011

Haiiiiiii blog.Rinduuuu hihi.Tu jela kan first word aku setiap kali update.Harini nak cerita pasal,pasal macam macam la.Nak baca,baca.Taknak baca tutup godai.

K first nak cerita pasal Sunway Lagoon.K haritu pi Lagoon dengan Adham,just two of us.Heeeee best sangat! Sumpaaaaah! Thanks baby banyak keluarkan duit,and thanks to me too hewheww. Thanks make me ifinity happy on that day,muah <3

K,ni nak cerita pasal kawan.Kawan sekarang tak boleh pakai kan?Bukan nak bagi kauorang terasa ke apa.But seriously memang tak boleh pakai -.- Aku benci ah,semua mulut cap apa tah.Bestfriend pun tak serupa bestfriend dah.Ada yang bergurau tak bertempat la,marah tak beetempat la,cakap belakang la tah apa lagi aku pun taktau. But now,aku really wanna find a 'new' bestfriend. Dah bosan la macamni~ Bila gaduh je mula la bawak cerita sana sini.Takyah la nak mengutuk,berdengki kita semua kawan macam biasa jaa.Takyah la nak cakap aku rampas bestfriend sapa sapa,semuaa aku kawan macam biasa jaa.Bosan la bosan la tiap-tiap hari macamni -.-

Semalam en ada la sorang perempuan ni gangster gilaa baktang sound aku dalam Facebook hahahaha -.- Untuk apa facebook sediakan button like kalau kauorang tak gunakan? Just like,beli barang tapi tak pakai. Dah ada button like terpampang depan mata aku,aku like jelaaa.Ohaiiii kalau kau rasa annoying sangat,dah pergi jaa delete aku.Block terus pun takpa.Cerita dia sekarang,sapa yang add sapa? So yeaah jangan nak tunjuk lagak (Y)

Sekejap je kan dah nak bulan 12? Haih I don't know nanti Adham pergi sambung study aku macamana :'( Ya Allah,sumpah takleh bayangkan.Ah taknak fikir taknak fikir.Dah lama tak lepak sebab Adham kerja malam this week.Seriously i miss lepaking,i miss friend,i miss Adham,miss everythinggggggg :'(

K,nak nangis pulak bye.


By: HusnaaZ's

No comments:

Post a Comment