Thursday, April 14, 2011

Hey stranger,hey followers,hey friends and hello my lovely blogger ;D I miss you so much hihi. K harini nak cerita pasal macam macam . K dah jangan buang masa.

K semalam aku meet Adham, 2nd meet . Lawwwlz rindu dekat dia haha. Best lepak dengan dia semalam, aku dah tak segan dah hikhik. Thankyou Adham, you came into my life on the right time, you made me smile everyday so I can cover the pain on my face. K tutup cerita pasal Adham.

Eheeem aku dah lama tak contact dia ni, takde la lama sangat, but beforet this everyday texting. But now kekadang je kita text kan? :( I felt I'm missing you, seriously. K takpe aku pun tak text kau apa semua. Aku asyik ingat kau doo, I can't focus on anything, I'm really hurt but I still smile. Ye ah aku kan murah senyuman hahaha. Then tadi balik sekolah tetibe teringat kat kau, aku fikir sepuluh kali je nak text kau. Fikir fikir aku pun text la, then kau buad 'call me back' er rasa macam tanak call je bukan tanak dengar suara kau ke ape, but takut taboleh cover suara, haa korang faham kan? Susah gila aku nak tekan number kau, then cool down apa semua aku pun call lah. Dengar suara Ya Allah,tuhan je yang tahu. Rindu kau sangat snagat :'( Rasa macam nak menangis je tatau kenapa haha.

I try to forget all my feeling toward you, but I can't 'caused once I love I'd really love. Mybe I need a time to regard you as a friend. Dah ah malas cerita pasal lelaki, forget it forget it tutup cerita k?


K now nak cerita pasal Sekolah. Haaa aku dekat sekolah lain, dekat luar lain k? Apatah lagi aku pengawas. Hahaha pengawas diketogerikan sebagai 'hanjeng sekolah' ape benda lagi la aku dengar macam macam. Shuuuuuuuu korang tak jadi pengawas kan? Tak tahu macamana, so diam! Aku ada dengar lah kan, ada bebudak ni mengumpat bagai. Dia cakap 'Husna tu sexy la' semua ada la. Weh dik, ape maslaah kau? Yeah aku tatau kau sape, takpe. Tu luar sekolah, pergi mampus lah aku nak bogel pun. Ade pakai duit mak kau? Time belajar kita belajar, time enjoy kita enjoy. Jangan nak jadi sakai sangat lah enn, buad malu je aku sekolah dengan boyan macam kau haha -,- Even aku sekolah tu, k I admit budak budak sekolah tu memang majority sakai lawwwlz bukan nak mengutuk sekolah but student student. 80% je yang okay pun :/

Oh and now nak cerita pasal prefect. K setiap prefect mesti lah ada tugas kan, dah kata kau pengawas. Takesa lah pasal tu, please la bertugas! Bukan la nak cakap aku ni baik sangat, but please lah jaga attitude kau. Kau tu Form 2, tunjuk lah contoh sikit. Kau ada jawatan tertinggi pengawas, tapi kau pun sama je -,- Bila orang tak bertugas, kau sibuk tulis nama dekat buku laporan tu kan, haa lepastu sorang sorang lah kena pecat. Orang datang lambat apa semua kau nak tulis. Yang kau? Tak sedar diri ke? Bukan nak merungut, tapi tak adil lah kan -,- Memang lah kau bestfriend aku, nama kau pun ada kat Blog aku ni, tapi agak agak ah -,- Perangai kau dah macam ape tah aku tengok , menyampah pulak aku. Kutuk sana sini, then bermusuh, sakai lah. Matured sikit boleh? Meeting pun kau tak attend, duduk je kat luar tu, apesal? Sepatutnya kau yang kena tegur, then bila orang buad perangai, haa kau lah first reporter yang bagitahu Cikgu, habis la semua orang kena warning. Aku senyap je, malas nak cakap pape.

Kejap lagi problem kecil ni jadi besar haa sudah. Semua orang palau lah kan. Biasa lah, kalau kau tanak kawan orang tu, habis lah semua kaum kau angkut, aku rasa kalau takde kau, diorang mati kot. Mybe la :x Serious aku sakit hati gila dengan kau. Aku malas la nak report report kat Cikgu ni, Cikgu pun err malas aku nak cakap. Buad habis air liur aku je cakap, dia bukan buad pape pun. Oh ha'ah la, kau kan orang kepercayaan dia, so dari mulut kau jelah yang betul! -,- Oh and the last one, jangan nak tegur orang sangat lah, kalau kau pun tak cukup bagus. Kbai .



* Izatul Ikmar, Iloveyou

No comments:

Post a Comment