Saturday, February 12, 2011

Untitled .

Hello , dah lame kan aku tak update Blog, brr~ malas doh. 'Titew riwndu awak tauuwww' haha, dah masuk ayatt Rompet. Niat harini nak edit Blog, tapi aku pun tatau nak edit macamana, boring sangat doh, Facebook pulak taboleh bukak, macam cibekkk -,-

Ouh nak cerita pasal pagi tadi pada pukul 3.50 ++, aku tenga Skype-ing dengan member andthen ade sorang minah hendon sesat mana, dia IM 'Husna bajed cun kat Sekolah' LOLOLOL takpe aku biar je, malas nak layaan. Andthen dia comment gambar aku, macam macam dia cakap, pukeyyy betol lah -,-Aku try lah bukak dia punya wall, then tengok gamba dia, haha. Dalaah fake, nak letak gambar 'Artis' je. Ewww -,- Then, aku pergi lah jahatkan diri, haaaa maki balik lah kan, dia nak reply IM aku tuh, umphhh sempat tidur satu round doh . Lembab ya amat, then dia cakap 'Ramai orang suka kat aku doh' haha, naik tergelak aku baca ayaat dia tu. Geli doh, budak baru nak UP ni. Then, aku pun malas lah nak layan sakai endon tu, aku delete dia dari Friends, nak block tabole pulak, pukeyy betul Internet ni -,- Then,lepastu, membe aku IM, dia cakap ade orang share profile aku. Huh, aku dah agak dah, ni mesti kerja pundek tuh -,- Aku pun pergi lah kat wall dia, and then I saw, dia share profile aku, dia tulis kat situ 'Sakai, Sakai' Betul betul kawww lah aku mase tuh kan, so aku pun mnx tolong membe aku suruh block dia, cause internet aku macam sohai . Kalau korang nak tengok perempuan tu, ni haaa search ; Lina Ladyana . Nama endon kan ? Er, dapat budaak tu, memang aku -,- hehhh tatau lah nak cakap ape, bukan jauh pun kan, satu sekolah je. Ceh ceh, gangster gila, haha :>

Kook kook koookk, sudaah pagi, aku pun celik mata. LOLOLOL mata tabole bukaak doh, aku tengok jam pukul 12.00. Aiyyaaa, anak dara apa bangun tengahari -,- Then, aku lending lending dulu kat bilik aku tuh, bangun lah . Pergi bilik Ibu, tengok dia tade. Hamboi, mak aku ni, laju je dia merayau . Then aku pun tatau nak buad ape, nak online facebook ni haramm taboleh bukak -_______- Aku pun pegi lah dapur, aku ambek KOKO CRUNCH, makaaan. I'm on diet kayy, haha. Then tapela, text-ing dengan sape yang patut, and then aku pergi dapur lagi, tengok ada buah jambu, yum yum. Buah baik untuk diet kan ? haha, so aku pun potong lah buah tu, aku letak garaam, LOLOLOL sedap gilaa. Then dah lame , Ibu balik. Dia beli nasi dengan masak lemak cili api. Ya Allah, aku dah tengah diet, dia pegy beli makanan favourite aku pulaah heh -,- Takpe sabar lagi. Then aku basuh baju,jemur,kemas bilik apa semua, perut pun agaak lapar. hihi. Aku pun letak lah itu nasi sama masak lemak dalam microwaves, haha. Bau diaaa, fuh~ taboleh tahan bhai . Then aku pun makan lah nasi bersama masak lemak cili api, sampai menjilat pinggan tu haaa . Lepas dah kenyang, perut pun sudaah jadi macam ape tah, aku pun duduk depan laptop, tatau nak buad ape -,-

Baru dua bulaan sekolah, aku pun tatau dah berapa puluh hari aku tapegy sekolaah, haha :b Andthen minggu ni aku pergi dua hari, yang 3 hari tu, aku tapogi, hihi. Khamis dengan Jumaat aku balik Penang kayy, bukan saje saje tanak pergi. Then, aku dapat information dari membe aku, dia cakap Cikgu Disiplin cari aku . Wooo~ aku buad salah ape kan -,- Then aku pun relax duluu, esok tu ade lagi sorang kawan aku cakap, 'name aku wanted kat sekolah, cikgu semua cari aku, dengan Ustazah bagai' LOLOLOL aku dah cuak ni, haha . Aku pun tatau aku buad salah ape, so tunggu jelaah hari Isnin ni . Cikguuuuu, jangan panggil dekat perhimpunan sudaah -,-

Baju Polis, yeaaaah. Aku dah beli baju polis yowww. Hihi, lepas ni taklah ponteng Koko lagi kan :D Tapi makcik tu kecoh doh, kitorang dah bayar full dah, dia bagi barang sikit je. Wapucetau -,- Nasib lah kedai kau kat Penang, kalau tak dah lame aku pergi serang wooo~

Weh, dah cukup panjang ni aku rasa . haha, Enjoy Reading Yeaah. See you esok esok, kbai ;]

No comments:

Post a Comment