Sunday, February 27, 2011

Ammaaaaaa innadeyyy

Assalamualaikum kum apa kombek bek apa batman men apa mentol hihi . Hello moshimaru Blogger, long time not update kan ? Heh English apa aku pakai ni -.- Kayy, I Miss my Blog so freaking damn much, actually dah tade benda nak tulis kat Blog ni :'>

Kayy now I'm little bit busy with my Olahraga trainig. Pagi petang training, nak reput daah kaki aku ni, hihi .

Kaaay dah dah start ceritaa ni haa. Dulu kaan, ade sorang laki ni, sombongg yaa amaaat , tegur aku pun tanak LOLOLOL -,- Then, aku Olahraga sama dengan diaa, nak jadikan cerita, kitorang acara yang same hihi . Nak tanak, kena rapat jugak lah kan. Then, aku tak ingat bila, first time dia tegur aku, awwww jatuh cinta haha. Then lepas dari tu, kiotrang rapat rapat rapaaat, semakin hari semakin rapat, walaweeh~ Rapat punya rapaat, dapat lah number phone dia :p Mule lah contact contact, aku anggap dia 'kawan' jelaah because dia dah berpunya kan time tu hihi. Then dah rapat, dia cerita pasal GF dia, blablablaa. Tiap tiap hari kita jumpe kan ? Jog sesame, lari sesame, tuala lap peluh pun share hihi . Then, adat laah kan, timbul lah gossip yang aku couple dengan dia. Hapelaah korang ni, bukti mana bukti ? -.- So I think, tak perlu lagi kot aku tulis nama dan gambar harus dirahsiakan, esok esok mybe aku tulis

Omaigoood, hihi. Semalam pagi pergi Majlis Maulidur Rasul kt sekolaaah. Er boleh tahan jugak la, tadela best sangat hihi . Kaki aku tak melecet pulaak kan jalan sane sini, er ~ You know what, Ustaz yang bagi ceramah tu handsomee hihi, naaaah tgk lah muka aku yang tak berapa nak lawa ni :p






Then balik rumaaah around pukul 12.30 macamtu, rehaaat kejaaap andthen pukul 2.45 menuju ke sekolaah sekali lagi, training trianing. Podaaaah, dengar Cikgu membebel sampai pukul 5.30 then training punya training, hujaaaaan~ Haaaa, mandi hujaan lah kan kat tengah padaang tu, bukaan nak training sgt pun hihi. Mandi hujaan denga tuuuuut hihi . Sweeeet gilaa ;] Aku pun tudung daripada ada, dah tercabut daa :p Sampai pukul 7.15 balik rumaaah mandi,makan panadol, takut demam hihi.

Olahraga punya olahraga, pelajaran tah mana aku simpan hihi. Keje sekolaah semua aku ketepikan especially Math -.- LOLOLOLOL orang dah masuk chapter 4 aku je belum :p

Todaay rest dekat rumaah je, esok pagi ada training lagi -,- petaang sekolah macam biasaa. Hari Selasa, bermulalah perjuangan ku, haha poyoo. No lah hari Selasa dah pergi Stadium, haa Stadium UKM,Bangi, pergi lah ye (Y) Pukul 6.30 kena ada kat sekolaaaah. Manade awal kan ? haha, mampos aku nak bangun pagi pagi butaa tu. Nerveoussss giloo cause acara aku yang firsttttt sekali pukul 7.30 pagi . Hamboi, awal lagi tade ke ? Serious, takut. Aku dalaaah lupa habes step, macamana nak lompat aku pun tatau hihi . Wish me luck

Harini berapa hari bulaaaan? 27 February kan ? LOLOLOL it has been one months I'm Single . But kitorang tak lost contact langsung kann ? Still macam dulu, I don't know why susaah sgt nak lupakan kau lah -,- Aku pun dah bace Blog kau, yeaah aku salaah . Er tatau nak cakap ape lagi, so I hope even slah seorang daripada kita yang 'couple' dulu, kita takan lost contact kayy ? Still macamni, I'm begging you Muhammad Hafiz bin Rahim .

Kbai, love you stranger


HusnaaZynee's


No comments:

Post a Comment