Wednesday, February 2, 2011

I HATE WHEN I GET SCOLDED AND IT WASN'T MY FAULT -,-

Hello my lovely strangers. This post may not be really intrested and aku pun tatau lah korang faham ke tak apa yang aku nak tulis ni -,- Kayy, you see post yang dekat bawah tu kan ? So this post pun about that boy jugaaak tapi lain sikit jalan cerita dia. Kay tanak sedih sedih Husnaa, cheeeers! Harini berapa haribulan hoh ? 2 Februari kan, LOLOLOL kejap je dah masuk bulaaaaan dua . Ayooo dah lari topic dah, kay kay story about that boy .

Sejak dari malam tu, aku pun dah merapatkan sillaturahim dengan dia, ceh ceh :b No la, I mean this; kitorang everynight skype-ing, webcam, macaaam macam lah kan . So, aku dah explain kat post bawaah ni yang aku Admire kat dia ni, kay dia pun layan aku okay, baik sangat :) So, aku yang tengah Single Mingle Lingle ni pun dah start menaruh perasan dekat dia, LOLOLOL -.- Kitoraang pun dah plan nak meet hari Ahad ni .

Then, tadi petaang, dia ada text aku, dia cakap pasal Girlfriend dia, then blablablaa girlfriend dia minta number aku, aku pun suruh jelaah dia kasi . Kayy aku pun tunggu lah text dari 'GF' diaa. Tetibe, alert message aku bunyi then aku pun view lah message, number tidaak dikenali dan dia berakata 'kau sape?' LOLOLOL kasar bebeno jang oi -.- Aku pun dengan penuh kesabaran , keimanan ni reply lah dengan baik , then dia still nak maki maki aku. Heh, panasssssss je dengar ayaat dia yang berpuitis tu -.- Aku pun reply lah , niat nak settle elok elook, tapi dia, heh tatau nak cakap la, 'serbu tapakai helmet'.

Then tibaaa tibaaaa, ade message masuk, message iitu dari pihak lelaki :P Dia cakap macamni 'Sebab you I break dengan dia, argh' Hamboiii, sebab aku pulaaak kan. Kau pun 2x5=10 jugaaaak. Kalau betul betul lah dia tu sayaang GF diaa, takan lah nak cakap 'iloveyou' panggil 'baby' nak jumpe aku without his girlfriend permission -,- Then dalam aku tengah type message tu, ade pulaaak message masuk, nevermind, I keep on my writting. Dah habes type semuaa, pihak lelaki ni text aku, he said 'Jangan kacau I lagi!Bye!' LOLOLOL tetibe aku rasa sedih even he's not my boyfriend :'< Yes, I do love him
, tapi ade aku paksa dia suka kat aku, ade aku paksa dia couple dengan aku ? Tak kan ? Aku memang takde niat oh nak rampas lelaki tu dari diaa . Wtf lah tetibe kena sound, cukup anti lah orang yang nak sound suka hati mak bapaak dia je, 'heh marah ni' -,- Aku just malas nak cakap benda betul dekat perempuan tu cause tanak dia gaduh besar dengan lelaki tu :) Then, bila aku cakap macamtu, baru lah dia tergedik gedik nak buad baik dengan aku , sebab nak tahu benda tu je kan ? Please bagai merayu, tadi kau maki aku tak hengat dunia, heh sabar jelaah aku dengan kau kan -.- Nasib lah aku ni baik orangnya, LOLOLOL :b Then, bilaa aku tengah type message yang panjang berduyun duyun tu, perempuan tu call, mybe dia tunggu lame sangat kot.

Hamboii, gentle gilaa kan dia call , okaay then aku pun angkat lah . Aku pun explain apa semua kat dia, then dah , tuup tuuup senyap, sampai lah sekarang -,- Brrrr~ Esok diorang 'baru je' sebulan. I'm sorry kalau pasal aku korang nih break 'sekejap' , tapi korang korang semua jangan risauu, diorang dah okaay sekarang.

Takpelaa Husna, redha je, jangan sedih sedih kay . Kalau ada , ada lah, kalau takde nak buad macamana kan . LOLOLOL but I can't even. Mybe we're not meant to be together :'< Aku sebut jelaaah kan nama dia kat sini, I do miss you 'Capit Comel' :(

-T-U-T-U-P-C-E-R-I-T-A-

Kayy sebelum aku terlupa. To All my Chineese friends on Fcebook,Classmates dan semua semuaa lah yang berbangsa Cina, Happy Chineese New Year! Gong-Xi-Fa-Cai. Lai laii laii angpau maliii . Loves you all, Kbaii ;]

No comments:

Post a Comment