Saturday, January 29, 2011

He such a cutes boy ever ♥

Hello World, how are youuu ? LOLOLOL todaay nak cerita pasal 'Budak Comel' hihi xx Actually, aku yang add dia kat Facebook, then bila dia dah approve, wall lah kan, dia macam nak tanak je layan aku, hihi . Nevermind lah . Then aku bukaak lah dia punyaa gambar, LOLOLOL diaa comel doh . Takpe, start dari haritu, aku minat gila kat dia. But he is in a relationship, heh melepas lah kan -,- Admire gila lah kan dekat diaa, andthen aku save lah semua gambar dia dalam Laptop, hihi gilaa -,- Blablablaa, dah tade Idea macamana nak rapat dengan diaa -,-

Andthen, semalam aku hang, then lepak dengan member apa semuaa, aku takenal pun diorang sume tu, lepak punya lepak ,rapat lah . Diorang pun open-minded, okaay lah aku pun join . Bila dah nak balik tu, tergerak lah hati aku nak tanya kat sorang budaaak ni, aku pun buad muke bodoo tanye lah, 'Eh you kenal tak sorang budak ni, Facebook ni name ***** comel?' hihi, then dia cakap oh kenal , LOLOLOL melompat aku :D Then tapelaah, aku pun jumpe member depan Maybank, then aku tengok dekat Traffic Light tu, ade Budaak Comel tu, LOLOLOL, dia bukak spec dia. Aishemen comel gilooo . Yang member aku tadi tu, pergi cakap yang 'aku suka dia' LOLOLOL malu -_- Then tapelaah, dah balik tu, time kat Train Hang Tuah, terserempak lagi dengan dia, tapi tak tegur pun . Yelaaah, untung lah sombong kan -,-

Bila dah balik tu, aku pun terus buad kilang taik mata, LOLOLOL kepala sakit sgt doh . Dalam pukul 12 tu, terjaga dan terus mengadap laptop. See yeah, dia tu pun online, aku pun chat lah dengan dia. Firstly malu maluuu lah kan, dia pun dah macam pelik bacause aku banyak tahu pasal dia, hihi xx Then chat punya chat, tetibe aku tersebut number diaa, hoho~ Mane lah aku dapat number dia kan 0_o Chat punya chat punyaa chat, sampai lah pukul 5, kesiaaan dia, aku pun suruh lah Cik Abang comel ni pergi tidooo.

LOLOLOL I'm falling love with someone boyfriend ? 'Gile kau Husnaaa -,- Yang penting, nanty nak meet dia, hihi tak sabar xx Kbaiiii ♥


HusnaaZynee's ;]

No comments:

Post a Comment