Sunday, January 9, 2011

I'm hurt inside, but I try to Fake a Smile :)

Auucakk -.-' Nie haa nak cerita pasal Muhammad Hafiz bin Rahim, Semalam aku buka Facebook dia and I saw something -_________________- shitzzz . Terdiam aku beca benda tu . Tapi benda dah jadi, nak buad ape kan ? Aku pun Online lah Facebook aku, tekan je enter keluar lah Home and New Feed aku keluar benda nih 'Hafiz Rahim is Single' Omaigodd :'( Air mata automatik mengalir, tapaya nak masuk gear dah kan . Then terus masuk bilik, call dia, tapi dia off phone. Then tengok wall dia , dia update status, dia tulis 'I'm Single' siap letak love bagai -.- Time tuh aku rasa terpinggir gilaaa . Tapelah, sabar jelaah kan Husnaa. Then aku pun Im Chat lah dengan dia, Dia cakap nty dia call.

Aku tunggu dia call, then dalam pukul 1++ macamtu dia call. Hayyyo, aku tatau naak cakap ape. Tapelah, try nak settlekan benda ni . Sedih sangat doo -.-' And blablaa, dia minta maaf, dia cakap dia nak aku bagai .Yeah, I admit, aku pun sayang dia. Tapi kepercayaan aku kat dia, dah hilang 10000000% Heh, tatau lah nak buad macamana. Tapi kitorang On-The-Phone macam biasa je semalam. Dia buad aku happy doh, heh tasuka lah -.-' Aku pun dah tersasul bagai. Aku bukan tanak terima dia ke ape. Aku rasa, aku tabole jadi yang terbaik. I'm sorry, I cry everytime you call and that I can't keep my composure. I'm sorry you feel as if you need to get out of my life. I'm sorry I can't be there to tuck you in every night. I'm sorry I can't be there when you got a problem . I can't be the best for you. I think, we gotta go our own way. I tanak salahkan sesiapa, tapi ada orang yang lebih sayang you, dia dah mengharapkan you. Mybe she can taking care of you more than I do . Takpe, aku akan undur diri, cause as long as you're happy, I'm happy for you :) Heh, merepek meraban ape dah aku ni. Now ada Relationship Requestl Tatahu lah bilaa aku nak comfirm . Just nak you tahu, 'Ainakyou' tapi I tabole bacause I guess if I love you, I should let you move on :')

____________________________


Heh terpaksa lah aku edit balik post ni kan sebab malas nak buad New Post. Now dah baik, and aku cakap kat dia'This is the first and the last chance' ceh poyo kan ? haha, takesa lah poyo rono royo ke hape ke. And aku tahu ramai orang 'dengki' bila New Feed diorang keluar benda ni Hafiz Rahim is in a relationship with Husnaa Zynee's, bukan korang lah but ade dua perempuan ni :) Hihi , takpe aku memang sukaa sangat tengok orang jeleous ni :) Kbyeeeee <3

No comments:

Post a Comment