Saturday, January 15, 2011

LOLOLOL!

Hello Blogger, LOLOLOL dah lama tak Update kan ? Kesian Blogger aku ni, hihi xx) Malas nak update sebonanye . Tapi now, dah boringg tahap -.- hoh tatau lah nak cakap macamana kan, so terpaksa lah kembali mengupdate Blog :P

LOLOLOL my weekend was too boringg -.-' I don't even go anywhere, terperap jelaah kan dekat rumah . Semalam pulaak nak connect Internet ni dah tabole. Heh, internet kena potong , aishemen naik gila aku . Ni pun pinjam Broadband kawan Ibu, hihi :D

Okaay then, semalam saya ketemu sama Hafiz Rahim ♥ Woaah, dia ponteng keje, heh apa nak jadi lah kan . Tak jumpa kat luar pun, kat bawah rumah pun jadi la, lepas rindu jugaak, heh . Nak suruh dia cari rumah aku tu, agak berejam lah kan.Then dia datang lah bawah rumah. Alolooo kesian dia, basah lecun. Mengigil aku tengok dia. Dah macam orang kena 'Pakinson' :P Then borak borak, gusti semua kan *yang tu wajib . Then, dah dekat sejam macamtu la. Member dia ajak gerak, sebab takut hujan lagi kan . Dah sepsep tomtom semuaa, kay aku pun naik atas . Hihi, hoh lepas rinduu hoh , dah lama tak jumpa kan ? Then dah balik tu, phone dia masuk air, haha. Kesian je, aku call tak dapat dapat -.-' Then, dalam pukul 1 macamtu, dia call pakai phone mama diaa. Kitorang bergayut sampai pukul 4.30 macamtu, woaah bestt! Then lepas tu, aku tidoo sampai pukul 12.30, anak dara apa lah kan bangun lambat ?

Hoh, harini pun dok rumaaaah , boringgg -.-' Esok pagi pagi dah kena pergi Sekolah, ada Latihan Rumah Sukan. Hihi, semangat ni :D Kayy I gtg noww, Enjoy Reading Yeah, Boiiiii ♥

No comments:

Post a Comment