Monday, January 17, 2011

Silly Mistakes -.-'

LOLOLOL, semalam kan. Aku kantoi doh -.-' Bukan la kantoi ape kan. Semalam aku ada chat dengan lelaki ni, takesa lah kan sebab dah kenal diaa. Andthen, aku nak off, aku cakap lah 'Okay lah nak kacau you dalam phone pulaak' bila aku cakap Byeee, aku terletak '♥'. LOLOLOL terletak kayyy . Andthen, buncet sayang aku tu pergi onllline Facebook aku, hihi xx) Malam tu dia call, tapi macam tade mood, aku pun pelik daa, aku pun dah macam 'err' okaay lah aku pun turut sekali takde mood. Then blablabla, aku baru cakap 'esok you keje'? Then, tuut tuut tuuut , dia letak. Heh geram gilaa, sumpah benggang sebab tatahu apa apa lagi kan . Then dia text, dia cakap; 'Letak lah love banyak banyak, i suka sangat :)' Aku pun macam, aphal dia ni? haha, aku tabole pickup lagi. Yang aku pun pergi memara dia, bodooh kan ? haha, then dia dah perli aku kaw kaww baru lah aku dapat tangkap apa dia cakap tadi tu :P And then, aku still dengan ego aku, hihi blablablaa, yelaah aku salah, aku tahu . Aku pun dengan rela hati mintaa maaf. Tenga text tu, boleh pulaak kan tertidoo . Esok tu, lepas balik dari Latihan Rumah Sukan, terus text dia, pujuk apa semuaa, dah okaaay , fuhh loga eden :D I'm so sorry b, janji tak buad lagi kayy , serik dah . hihii xx) Iloveyouuuu sayaaaang ♥♥

________________________________

Latihan Rumah Sukan -.-' Hoyy, bonggang nyaa aku . Penad penad aku pukul 7, pagi pagi buta tu, mandi pergi sekolah, dengan penuh semangat ni . And then cikgu ambik nama apa semua, buad warming up apa semuaa. Cikgu cakap 'kayy harini buad lompat tinggi' Wahh aku dah semngat gila lah kan . Then tak jadi, fuuuuuuuuuuuu lah -.- Then nak buad lompat jauh pulaak, err okaay lah kan . Dah gembur gembur tanah, cikgu cakap pergi lari dua round padang tu, latihan utk RoadRun. Err okaay lah aku pun lari lah 2 round, dengan kotor apa semuaa, semput aku dibuatnyaa. Bilaa dah 2 round tu, cikgu cakap kayy buad streching. Aku pun jerit lah 'Dah habes ke' ? Cikgu tu boleh pulaak angguk kepala diaaa. Watafish lah, penad je aku pergi semata mata nak lari 2round kat padang tu ? LOLOLOL -_____________- Sakit kaki aku dohh . Then, balik rumah, siap siap pergi sekolaaah . Dah masuk kelas apa semuaa, ada orang datang buad announcement, dia cakap 'Latihan Rumah Sukan ditangguhkan sehingga diberitahu' macam taik kan ? --'

____________________________________

Mathematics, hoyy korang dah tahu aku tak suka Math ? Kayy baguss :) Semalam dalam kelas Math, cikgu tu cakap hape aku pun tapaham, serious ngantok gilaaaa -.- Then blablabla, cikgu tulis ape tah kat whiteboard tu , sambil tu aku buad lah keje lain kejap, alaah bukan buad pape pun. Then cikgu tu round belakang aku, dia cakap 'Ni yang aku tasuke ni, kau buad keje sekarang' Then aku cakap lah 'kayy sorry cikgu' boleh dia cakap 'Eh tahun lepas Math kau dapat berapa?' Then aku cakap tak ingat, blablabla dia membebel. Tu lah kan cikgu zaman moden, nak cakap 'kau aku' je -_____________- Watafak lah, benciiiiii !!!!!!!!!! Kbaii .


Husnaa Zynee's ;]

No comments:

Post a Comment