Saturday, January 1, 2011

1 January 2011 ♥

Happy New Year! Hope that this year bring a lots of lucks toward us . Thanks to all people that being part of my 2010, Thank you so much xx) And hope that this year will be better than last year :)

-----------------Treeeeettttttt----------------

Today keluar dengan 'My Romeo' ceh poyo, haha. Pukul 1 macamtu gerak dari rumah sampai sana pukul berapa tah -.-' and then tunggu ini olang datang depan Maybank. Dengan panas bagai, tunggu lah. Then pergi melantak. *Aku diet :P Lepas perut diorang semua dah jadi macam Badak, gerak lah pergi Pavi . Jalan jalan, diorang cakap nak tengok wayang -.- Er, menyampah. Hihi . Tapi tapayah keluar duit kan, aku pun boleh la. Ticket pukul 5, so jalan punya jalan. Pergi A&W. Minum minum, perut aku pun dah jadi Badak, then gerak pergi Pavi, jumpa kaka angkat(pendek) jap dekat Entrance. Then terus gerak pergi Wayang -.-' Tunggu eklan wayang tuh dah setengah jam, babi je . Diorang tengok cerita 'TRON', aku pun layan jelaah. Tengok Hero dia, Handsomee :) hihi xxx. Blablablablaa, teeeet wayang dah habes. Kitorang pun keluar la, terus menuju ke toilet, sejuk sangat dohh -.-' Then, pergi Entrance, lepak lepak, gerak depan Maybank. Tunggu Gf Edir datang.

Bila dia dah sampai, gerak Pavi. Hoh, time tu aku lega dah cause dah ada geng. hahaha :D Then, tade hala tuju. Kitorang pun lepak lah kt tepi tepi Pavi tuh. Bersantai :) Gila oh masuk air semua , penad aku nak melayan. Yang paling tak boleh blahh, Aku jatuh. Terbaring terus. haha. Nie semua Si Ketot tu punya pasal. LOLOLOL! Malu jugak lah kan, tapi buad bodoh je, hihi x) Sakit doo badan aku.Semprett lah kau ketot!!!! Then, bontot dah pedih dok situ, gerak pergi Mcd, makan makan . Makan pun masuk air diorang ni, naik tersembur aku . haha :) Then blablabla, dah dekat pukul 10, Ibu pun dah call banyak kali.

Then balik. Naik Monorel sekali. Bila dah tunggu Monorel tuh, ade lah Si Boyot lanchiau yang keje kat Monorel tu marah kitorang. Walaweh, pakcik. Kau tu dah la kerepot, nak sound sound orang. Dah kau cakap hape, aku satu patah pun tapaham -.- Babi je kau, cakap slow slow tabole ? Nak semua orang denga jugaak ? Watafak lah, bodo bodo. Malu je -.-' Then, dah naik Monorel, yang diorang nih tak puas hati dengan Pakcik tu, hahaa. Bia jelaah dia kan. Then, dah sampai Hang Tuah, aku pun turun. Tunggu train, then berambus balik rumah. Penad Penad, sakit badan aku -.-' Sakit satu badan, btw memang happening gilaa :') Lepas ni dah start Sekolah, jarang lah keluar -,-' Huaaaaaaaa :'( I'm gonna Miss you goyss. Btw, Thanks a lot kayy ? Aku dah lengoh tangan nih nak tulis. Chowww Sin Chiii xxx)



Husnaa Zynee's ;]

No comments:

Post a Comment