Wednesday, December 29, 2010

Goodbye 2010 Hello 2011

Roaarrrrr, dah masuk New Year dah -.-' Cepat gilaa lah. Nak buad Azam baru, tapi tatau nak buad Azam ape cause tiap tiap tahun aku buad Azam, tapi Azam tu aku ta buad, dan tak tercapai, hihi x) Korang faham tak ? Pandai pandai lah korang fahamkan :)

'Azam baru hoh?' Azam Tahun Baru aku. teeeeeeet jap jap nak fikir. Azam Tahun Baru , aku nak belajar betul betul, Rajin buad kerja sekolah, Rajin pergi sekolah, haha :D and Tahun ni nak mantain yeah. Olahragawati Sekolah! haha. Kurangkan Online, *tatau boleh ke tak . Rajin mandi. Hihihi xx) Tu jelaaah, sikit sikit sudah lah kan, aku ni pandai berazam je, tapi ta buad pun :)

'Back to School' Stupid dam dam betul lah -.-' Lemah lutut aku denga benda tuh. Pergi kedai mana mana mesti ade Banner yang bertulis 'Back to School' . Perlu ke nak tulis? Tak suka lah --' A few more days dah start Sekolah dan start lah aku mengadap Sekolah tu . Wtfishhh!! Walaweh, liat gilooo eden nak pergi Sekolah . Malas Malas dan Malas! Baju, Buku,Kasut,Tudung semua dah beli. Beg je belum -.-' Aku pun tatau nak Beli beg hape. Nak beli beg yang ada roda then warna pink, barbie. Walaweh, 'cool' kan? hahahaha :D

Senior petang ? Hihihi. Next year sudaa jadi Seniour Potengg. haha :) Bangga lah pulak hoh. Tapi takpe, Adik Adik semua jangan risau. Kak Husnaa baik tau. Boleh kautim punyaaa. hihihi x) and Mybe next year, aman sikit lah kat Sekolah tu cause budak budak Form 2 dis year dah berambus, diorang Sekolah pagi. Hihi, Get Lost yeah! Menyampah je nak hadap muka korang -.-' Mengutuk sana sini, bejed! Tengok macam aku ni, Friendly je kan, Walaweh :D

So start 3 January 2011, Aku pun kena lah pergi Sekolah macam biasa, pakai baju Biru, Tudung biru, Kasut Hitam, Lencana, Nametag. Pen 24jam kena ada kat tangan, hahaha :D Skema kan ? So, start lah setiap pagi kena bangun pukul sembilan, iron baju, mandi pergi Sekolah -.-" Tiap tiap hari buad benda yang sama, bosan la dooo ==' 12.10 sampai Sekolah, lepak dalam bilik Pengawas jap, *kitorang ada bilik, korang ada? haha. Then dah 12.30 loceng pun bunyiii, so aku pun pergi lah bertugas, haha. Sampai 1.10 masuk kelas dengar Cikgu membebel, belajar. Then next year aku rehat pukul 3.50 -.- Ayoyoo, pecah perut tahan laparr. Then rehat sampai pukul 4, budaak berbaju putih pulaak rehat -.-' Aku pun sambung lah kerja blablabla. Pukul 4.20 habes rehat, masuk lah kelas sambung belajar. Smapai lah 6.45 kringg, loceng bunyi, soo balik lah. Kalau Cikgu tu lepas lambat, kitorang mengamuk lah. Pengawas tak pengawas kan, habes kerusi berterabur, haha :D Sampai rumah, buka kasut,tudung, then menuju ke Laptop, hihi . Then, dah online semua kalau rajin, aku mandi lah, kalau malas esok nak pergi Sekolah baru aku mandi, haha :) Tu jelaaa rutin aku tiap tiap hari, Bosan kan ? -.-'

Start Sekolaaaah -.-' Keluar pun dah jarang, So I'm gonna miss you Babaaaay-ay-ay :'( Hope that Ibu kasi aku chan malichan untuk keluar, hihi :) Aishemen, benci benci benci! You take care kayy B ? Don't worry, I tak hadap lelaki kat Sekolah tu, semuanya Wempitzzz, Macam baru nak kenal dunia, orang sexy sikit dah kecoh, JERK --' Hihihi x) Tapi takut you jelaah yang -__________________- LOLOLOL! forget it -.-' Iloveyou Babaaay <3 Kboiiiii .

2011, Please be Awesomee yeah


Husnaa Zynee's ;]

No comments:

Post a Comment