Monday, August 8, 2011

I love my Adham ♥

Assalamualaikum hikhik bulan mulia ni kena la banyak bagi salam haha. Macamana puasa kauorang? Everything okay? K goooooood. Aku doakan kauorang dapat menjalani ibadah puasa dengan tenang dan sabar ~

Puasa aku?Haha so far so good la. K,nak cerita pasal buka puasa with Adham. First kita berbuka dekat Starhill kan baby. Hihihi, aku pakai baju kurung and dia baju melayu. K,macam nak pi kahwin muehehehe.


Second,berbuka dekat rumah je.Dah macam bibik dah aku ni hidangkan makanan untuk dia hihi. Comel je dia makan,rasa nak sepak sepak muka dia.

Third,berbuka dekat Pizza Hut. Hahaha macam budu perangai dia,menggedik nak mampuih. And i got Cotton On jumpsuit, hihi thankyou baby
:*

K,ni baru balik dari Songket Restaurant with Adham.Ya rabi,dia makan banyak gilaaaa.Bulat haa perut.Dah balik tu aku cakap jerit jerit,dia malu jalan dengan aku then tinggal aku sesorang kat belakang, bodoh hahaha -.-

Anyway,thanks baby.Thanks a lot for everything.I'm sooooooooooo happy. Pergi berbuka sana sini,gambar satu pun takda haha makan je tak ingat dunia
. #Terawih je tak pergi lagi kan syg? Kehkeh xD I love you Adham ♥

Ya Allah,di bulan yang mulia ini aku bermohon kepadamu,kekalkanlah hubungan kami d
an kuatkanlah kami untuk menghadapi segala dugaanmu,Amin.



By:HusnaaZ's

No comments:

Post a Comment