Sunday, July 3, 2011

Baca,tak perlu kata apa-apa ;D

Hello, aku dah makin malas nak update blog. Makin hari makin malas huahuaa. Thanks for all who keep reading my entry.

Alright, Adham dah pun jumpa mom aku hihi. For the first time, dia malu malu but dah dua tiga kali jumpa dah okay. Mom aku pun macam okay je, hihi Alhamdulillah. Pergi dinner sesama, bestnyaaaaaaa :'> And I keep meet him everyday, aku tak boleh if tak jumpa dia, taktau kenapa :|

K, hari Sabtu keluar dengan dia. Dia cakap keluar rumah pukul 12, aku pun siap punya siap dalam pukul 11.10 call dia, dia tidur lagi hurhur takpe aku suruh dia pergi mandi. Then, tunggu sampai pukul 12 dia tak text aku, text aku pun tak reply. Haih memang aku call, dia tidur lagi. Sumpah darah tinggi aku naik haha nasib baik la aku ni penyabar jugak ah kan ;D Then dah gerak semua, #aku sampai lambat haha sorry baby.

Kita tengok cerita Transfomers kan baby kan? Lulz, serious aku cakap ni, cerita tu tak best langsung hahaha. Boring nak mampussss dah la ramai orang. Then tengah tengok cerita tu, phone Am bunyi. Ada message. Nak tahu sapa? nak tahu? Haa takyah la. K,lepastu memang aku takde mood gila. Sumpah aku nak menangis, sakit hati gila. Then aku tak layan dia, dia pun tanak layan aku haha. Then blablabla dah okaay.Then, dah taktau nak pergi mana, tengok movie lagi cerita Sekali Lagi hurhur not bad la. Time tu dah tak gaduh kan, hihi.

Then, dia nak balik. Bapak awaal aku pun tarik ah muka. Then takpela balik, aku tak cakap pun dengan dia, haha dalam train baru cakap. Dia turun dengan aku, then time jalan nak balik rummah aku phone dia bunyi lagi. Aku taktau yang ni sapa, then dia tak reply and dia cakap kat aku 'Tula susah la handsome sangat' haha aku pun diam. Sampai rumah aku diam. Then, mom aku ajak pergi makan. Aku pergi kat Am, aku cakap sorry, dia buat palau haha, then aku letak kepala aku kat peha dia, then aku nangis lulz, dah lama tahan kan, dari kat cinema lagi. First, dia buad bodo je, then dah lama dia pujuk. He wipe my tears, ahaaa the sweetest thing he ever do. Then dah okay, pergi makan apa semua, hantar dia balik.

_____________________

K,semalam dia cerita pasal bestfriend dia. Seriously, aku memang tak suka, aku tak tahu kenapa padahal aku tak pernah jumpa pun. If dengar je nama dia ni, memang mood aku susah nak datang balik. Plus dengar kau lepak dengan dia, memang macam -,- I know this is fuckin childish but I can't lie myself, I really don't like her. Please, for this thing, understand me. Aku tahu aku berkasar dengan kau if benda ni, I'm soo sorry I can't control myself. Setiap kali kita gaduh, reason apa? Mesti dia. Semuaaa dia la. I know there's nothing between you and her, korang bestfriend gila en dulu. Tapi aku takleh, dengan orang lain takdela macamni :| Semalam kau, pasal perempuan ni, dah bagi ayat baik punya kat aku, bagus sangat ah ayat kau tu! I wish I can stop hate her hahaha pergi mampus ah. Tade kena mengena apa pun dengan aku.

Aku sayang Adham gila gilaaaaa. Orang gila pun tak sayang partner dia sampai macamni haha. Baby, I don't know what words/things or how much money can describe how much I love you. This feeling are 100% and truly from my heart. I'l stay by yourside no matter what situation and condition you are. I hope you're same as well. Tell me where it ends and I'll stop. Tell me where to go and I'll leave. Tell me when to be there for you and I will. But don't tell me to stop loving you cause I never can and never will because I really love you, yes I do


By: HusnaaZ's


No comments:

Post a Comment