Monday, December 20, 2010

TERBAIK DARI LADANG BABI!

Alahai mamat -.- Kau nak ape lagi laa dari aku ? Tadi pagi pagi buta kau text aku. Bukan kau dah ada orang yang tercinta ke ? Buad ape cari aku lagi bhaiii ? Ohh bila dah takde 'perempuan' baru nak cari aku laa, masohai laa . Aku dah ada BF ke dah ada ape ke yang kau nak ambek port apsal ? Tu lah kau, time aku tergila-gilakan kau, kau cari perempuan lain, kan dah kena kat batang hidung sendiri . Sorry laa aku taboleh nak buad apa-apa doo, mampu gelak jelah kan. HAHAHA :) Walaweh, ayat kau memang 'UMMPHHH' betul betul kaw! haha. Memang manisnya, tak terkata la . Tapi aku nie tak laa sebodoh tu kan nak percaya kat kau, bukan aku tak kenal sape kau, 'Si Pedon' kan ?

Then, berberapa jam lepas tu, kau text aku balik . Apdahal ? Dah habes dah perempuan kau nak game ? Tapelah, aku pun kesian lah kan tengok kau yang perlukan kasih sayang kat orang macam aku nih, haha. Aku pun layan lah kau dengan baik sebaik baiknya. Then blablabla. Aku pun 0nline lah Facebook kesayangan aku nih. Then kau IM aku. Aku pun reply lah IM kau, walaupun aku punya Internet jem macam lakhnat. Then , kau maki aku . Walaweh, aku sangat menghargai kau laa :) Aku pun dah jadi macam 'ERR' apahal kau tetibe nak maki aku ?

Oh sebelum nie kau cakap Puteri Suraya tu Girlfriend kau, yelaah Girlfriend tip top kan. Tip Top lah sangat! Family kau pun cakap yang dia tu Girlfirend kau. Okay takpelah. Then kau nak ayat sorang perempuan nih, andthen perempuan nih cakap dengan aku, kau everyday text dia panggil dia sayang lah. Kau nih memang tatau malu eh kacau GF orang ? Then kau nak bermaki maki bagai kat aku nih. Memang kena balik lah kan, takesah lah kau nak cakap apa pun, janji aku puas! Then kau nak suruh aku cakap pulak kat budak tuh yang kau tade pape dengan Puteri Suraya tu ? Walaweh, fikir aku ni kuli bapak kau nak tolong kau, pergi la mam kan . Lepas tuh, kau nak salahkan aku ? Buto laa .

Hey brader, sendiri buad sendiri tanggung lah! Takde mase aku nak backup kau -.-" Kau cakap kau dah buad semua demi perempuan tuh ? HAHA, tu kau punya hal lah, ade aku kesah kea ? Tu lah kau , lain kali, hargai orang sikit, jangan nak game perempuan sangat . Kan dah kena balik . Ey FYI, semua orang dah tahu lah kau nie kaki game, bajed 'good good' jelah :P Aku dah start benci doo tengok muka kau -_____- Tapi tanak la delete kau dari friends kan, yelaaaah kau kan baru nak UP kejap lagi sikit pulaak friends kau tuh .

Lagipun kau kan baru jejak Camera ape tuh orang panggil . Haih -__- susahnyaa aku nak sebot. Oh DSLR. haha :) Ta pelik ke bila kau denga statement macamni 'Mat Rempit pakai DSLR' Walaweh, baik punya statement. Kau nih bukan Wempittzzz ke ? Sejak bila kau pandai nak jadi Budak Hot nie ? Dulu, time aku ajak lepak Pavi, kau cakap 'Tanak lah sakai jea lepak Pavi' haha, okaay aku ikot lah cakap kau, lepak laa tempat kau Times Square kan . Then now, kau pulak yang lepak Pavi, apdahal ? Hohh, saba jelaah aku dengan kau ken --' Semua orang dah tahu lah 'kebajetan' 'kepedonan' kau tuh xxxxD

Takpelah, kita tengok lah kan, berapa puluh ratus juta ribu million trillion perempuan lagi kau nak Game . and kau nih kan . Aku menyampah doo, Kau nak tengok kesalahan orang je yang salah kau tu bertimbun timbun kau tanak pulak tengok . Ke kau dah rabun ? Hey suruh la sesape belikan Spek utk kau, kalau tade orang nak belikan, aku nak kasi kat kau kanta yang sebesar alam tuh . Er -.- dah la. Pi mam lah kau. Nak pergi Wemmpitttttzzzz jap, broom broooom :)

No comments:

Post a Comment