Saturday, December 18, 2010

The bestbest day ever! ♥

Pfffft ,
Yaww tadi hang, baru balik then terus update Blog :) Ingat nak keluar awal tadi but abang aku nie suruh teman pergi Damansara laa, ada tournement laa apa kejadah laa, then sesat pulaak, Watafaaakaff laa . Mmg lambat lah kan -.- Then dah balik rumah mandi mandi, makan then keluar.

Dah sampai, text 0wen, dia cakap kt KL Sentral, oh tapelaa. Tunggu tunggu, lepak dengan member jap, tengok jam. Mana dia nie, cakap kt KL Sentral, bukan main lama lagi -.- Dah berbulu ketiak aku tunggu. Then text laa, dia cakap 15 minit lagi sampai. Okaay aku pun tunggu la kt Entrance Pavi. tayang muka aku yang tak seberapa nie depan tu jap, haha :D

Tunggu tunggu, then pusing belakang. Tengok, Aiyaa macam dia jea tapi tak berani nak tegur takut salah orang. HAHA, then call laa, ta angkat. Then dia dah perasan aku , hihihi :P Aku pun pergi laa sebelah dia, Wlawehhh kecik jeh pakcik nie, nasib laa aku ta pakai heels. haha. Aku tengok dia macam budaak darjah enam , haha. But nevermind laa, kecik laa comel kan b kan ? hoho~ Serious sama tinggi dooo, bangga pulak aku jalan dengan dia, rasa macam aku jea yang daa habes sekolah. haha. Serious rasa macam kaka ngn adik, LOLOLOL xD Dia pun kena la bahan dengan member dia semua, haha . Then, blablabla, teman dia pergi minum, aku fikir sikit jea orang, pegi pegi, pergh satu kampung doooo, haha. Segan bhaii, tapela aku pun buad muka brutal duduk diam, jadi bisu jap, haha :D Then blablabla, pergi TS (tong sampah), tunggu berjam jam kat situ, dah laa serabut gila panas -.- Mat rempit muka mnx kaki jea. Dah laa pakai cap,seluar pendek,kasut,then pakai spek. Silau mata aku laa siall :D Yang si perempuan pulak,seluar mmg sah kecik bawah,haha. baju ketat,rambut warna keling,terpeluk peluk, beromen jeh kan senang, haha . Then beli Mcd, patah balik pergi Pavi, duduk duduk. *Time tu dah ta segan daa, haha :D

Then, diorg main guitar utk aku la kot, haha Bangga doo, rasa macam bidadari turun dari langit, heeee xD Then, agak lama laa duduk situ, member dea tanya aku macam macam, aku pun luahkan la semua apa yang tersirat tersurat kat dalam hati nie, haha. Fuckyeahh. Konon nak adjust aku dengan Owen, heeee xxxx . Sweet kan kita time tu ? haha . Then, bukak karaoke kejap kat situ, blablabla. Agak lama laa dok situ sampai sakit bontot, haha :D Then aku ajak gerak .

Gerak nak pergi Sg Wang, nak lintas jalan, dea pegang tangan saya ohh :D haha, jaga keselamatan laa weh :D Then pergi cari baju untuk si kecik nie, round round, then pergi minum, abang aku ada sekali , semak --' haha . Snap snap gambar apa semuaa then aku nak balik . Then, 0wen takasi aku balik lagi, dia buad muka, haha . Memang la tanak balik kan, tapi Abang aku ada kejap lagi dia bising -.-

Then okaay laa, time hanta aku pergi monorel, dea cakap kat aku Will you tuuuuut tuuuuuut, haha. Aku dengar tapi buad bodoo, cause abang aku ada, taboleh nak romantik romantik. Pffffffftt, Then dah sampai depan monorel, nampak laa sekumpulan mat rempit yang sakai babun dok bersila depan maybank -.- Sumpah benci sial, macam kurang kasih sayang mak bapak jea kau nak bersila kat situu, nooob -.-

Then, dah salam salam, sepsep tomtom semua ngn diorg, then salam dengan 0wen, ingt nak cium tangan, tapi abang ada, haha. Semua abang laa, hesh ( ! ) then balik balik, tunggu Ibu ambik kat LRT, berjam jam pulaak mak aku nihh, then balik makan, update Blog, hee :)

* You kecik macam cartoon ohh B :) * Hati saya sudah diguard (keypad lock) oleh Muhammad Hafiz bin Rahim pada 19 Disember 2010, pada jam -.- tah laa jam rumah aku bukan betul sgt pun, haha. But around 1.50 ++ a.m macamtu laa , haha. You, you promise me everything and I'll keep your word :) Kalau patik mungkir janji, siaplah! Beta pancung kepala then potong 16, nak ? LOLOLOL xD I Miss You Hafiz





Your truly
Husnaa Zynee's

No comments:

Post a Comment