Tuesday, December 21, 2010

Demam Blog :)

Walaweh, title kat atas tu 'Demam Blog' :) Semprettt betul la dua tiga hari ni, fikiran aku kat Blog jeh , Facebook pun aku ketepikan, Hihihi :P

--------------------H A B E S - C E R I T A------------------------------------

Hoh, semalam aku nak tunggu pukul 12 tengah malam , heh agak berbulu jugaaaaaaaak cause nak O-T-P . Aku pun dengan penuh kesabaran,keimanan tunggu lah. Tunggu punya tunggu, aku teringat pasal seorang perempuan neh, yang batak sangat denga BF orang. Aku pun ambik keputusan nak text dea. Okaay la, aku pun text dia, aku cakap 'Hey, Rara there?' Then dia jawab, 'Who?' Menyirap jugak jantung den time tu, aku tanya kau jawab lah dulu. Then aku pun takut salah orang, aku cakap la, 'I ask you first, are you Rara?' Cewaah berspeaking bagai , haha. Then dia jawab 'Yaww'. Hoh, nampaknya ta salah orang lah kan :) Then aku pun keluarkan lah ayat manis aku, yang lembutnya tak tekata weh. Then lepas tuh, dia reply blablabla. .'I pun ta ingin lah dengan Bf you tuh, jage lah bawak sampai mati k'. Walaweh, bola bola api jugak lah kan aku dengar -.-' Then aku cakap la, 'Memang nak bawak sampai mati, satu kubur pun takpe' . haha, then dia saket hati, gedik lah sial, menyampah pulak akuu -.-'

Then dah dalam pukul 12.10 macamtu, Si budak ketot 0wen nie cakap dia nak makan kejap, halarmak aku dah berbulu tunggu pukul 12 -.- Okaay la, pergi lah makan . Then tunggu dia nie makan, sampai la pukul 12,50 macamtu. Then dia suruh call, okaay la aku pun dengan segeranya dail la *100#. Aishemen, agak menyirap jugak aku cari Super Saver tuh, mana tah dia letak , maklumla, lama dah ta buad . haha, Then cari punya cari jumpa jugaak, then terus lah call Si Ketot yang tercinta nie
, and then dengar lah suara dia, hoh lepas rinduu aku :) Then borak punya borak, masuk lah pulak topic 'Perempuan' tadi -.-' Menyampah gilaaaaa aku nak dengar. Then aku pun pertahankan diri aku, tanak kalah ni :P Mestilah kan, aku dengan tak bersalah apa pun, bodoh gila nak mengalah . Okaaay la, aku pun macam dah '0ut of Services'(takde mood) aku pun diam laa. 'Tu lah kau b, sape suruh cakap pasal perempuan tu' -.-'


Kesian dia, sakit tekak, selsema, nanty nanty demam lah tuh, haha :) Suara dia tak bermaya langsung. Then sambung lah borak. Aku pun tatau kenapa, terkeluar pulaak ayat ayat cinta aku, haha. Habes terbongkar yang aku nih Jiwang sebonanye . Hihihi :) Takpelah, dia pun layan jelaaah kan. Then dia tanya 'dah mandi belum?' Aku pun bagi la jawapan yang selalu aku bagi 'Belum'. Start lah dia Pok pek pok pek, haha. Membebel macam Nenek :P Then, mase dah nak habes. Bapak cepat lah dooo -.-' Bodoh gila Super Saver nie , then dah letak . Bila dah letak tu, tah aku rasa macamana . Duduk ta senang, berdiri tak senang, baring ta senang. haha, Then aku pun keluar lah dari bilik, tengok Abang aku tengah 0nline , aku pun menuju lah ke dapur, tapi takde makanan . Serious tabole tidoo, sebab aku dah minum 'Ali Cafe' hahaha :D Then aku pun masuk lah bilik, tarik selimut, tutup lampu, pejam mata . Then bukak balik, haha, aku cakap 'B,Imissyou' . Macam lah dia ada depan aku kan . Hihihi, tapi tapelah . Then aku tidooooo sampai pagi :')


P/s : I Miss You so Much :'(

No comments:

Post a Comment