Friday, May 13, 2011

Hello Exam .

Assalamualaikum hihi k lama gilaaa aku tak update blog. Er, sebab apa? K satu malas, dua,takde cerita,tiga,internet kena potong haritu,empat,blog is currently unavailable. Shittz -,- Pfft I miss blogging hihii.

K my Mid Term is around the corner, lawlz I'm not ready enough :'c Cepaat gila en bulan 5? Haiyyoo, 3 day left, and exam will started for 2 weeks. Lama gila -,- I'm afraid for my Math paper, hihi. Nak study nak study. Er pegang buku nampak laptop muehehe.

Mom,Dad,Izatul,Adham, all my friends, pray for me k?


_____________________

K sekarang ni, aku dekat Sekolah diam je. Tadela bising macam dulu, dalam class pun aku buad kerja aku je pun ;D xx Sebab apa? Nak tahu? Aku takde mood gila bila jejak sekolah tu. Hah aku pun tak tahu lah en kenapa. Lagi lagi aku pandang budak hidung kembang and the geng, memang menyirap ah -,- Babi punya budak, mulut macam cipek!

_____________________

Life? Er my life not so kewl now. Love? Whatever fuck it. Kau tak pernah nak bagi aku explain, yang kau tahu cakap 'you never love me.' K fine, uptoyou lah nak cakap apa, you'll never understand what I mean kbai.


By: Husnaa Zynee's

No comments:

Post a Comment