Sunday, March 20, 2011

Shuuuuuuuuuuuuuu -,-

Okaaay it's been 2 months I'm single -,- Brrr sometimes I miss 'couple' I miss everything about that, ahak ahaakz hihi . Okaay I admit that now I do love those man and I think I' fallin' lovee laaaawwwlz :p Aku pun tatau lah macamana nak terus terang dengan kau ni , brr brrr . I already forgot how we know each other and kita contact contact almost everyday and seriously I don't know from where that feeling come from. Yeaah I know lah it's from heart, kecoh -,-

I try to ask mymom, haha I ask something like this lah : 'Ibu,macamana nak cakap dengan orang tu yang kita suka dia?' haha, then Ibu kasi lah ayaat poyo dia tu and I ask her : 'Kalau kita suka dekat orang tu, kita nak terus terang or diam je?' Ibu aku kata 'Terus terang je, cakap kau suka dia, ambil berat pasal dia, bila dia macam ada problem tanya dia apa problem dia, message dia everyday, blablablaaa. Haha, aku tanya lagi 'Kalau kita buad macamtu,then dia tasuke jugak,macamana?' Ibu jawab 'dia akan suka punya' haha confident je Ibu aku :3

Er I don't know what to do, aku nak je bagitahu kau but I'm too afraid to hear something -_________- Yeaaah, memang kita everyday contact, && kita baru je meeeeeet sekali but I think I'm began to love you, muehehehe . For your information boy, I'd always miss you, always wait for a nessage from you,wait for your name to appear in the screen, and everynight I'll hear for the record yang kita buad malam tu. I think tak perlu lah aku nak mention nama kau kat sini :p

Lawwwwwwwlz i miss you, miss your voice and I miss everything about you. Rinduu suara kau nyanyi, comeeeel gila hihi . Aku tahu umur kita err tadelah jauh sangat, 3 tahun je pun korang nak kecoh apa ? I know myself & I know I'm not as pretty as the other girls but if you'd really want to know the most beautiful woman can't buy happiness for you, haha. Not all, most of them la. Imma girl && I know that . Er seriously you drive me crazy -,- Motif post ni ? I' fallin' love, dah cukup ? Dah dah jangan nak sebok sebok,

mind your own buisness okaay ?

I love you , yeaah I really really do but I'm not ready enough to tell you 'bout this kbai .

____________________

Okaaay dah habis cerita pasal cintan cintun. Okaaay now. Macamana nak putihkan kulit ? Laaaaawlz sejak aku bersukan haritu, aku dah hitaam, nak putih balik :( Someone tell me please -,- Okaaay cuti seminggu aku dah makin gemuk, haha. Diet diett. Okaay esok sekolah ? Brrrr I'm little bit scared for my Mathematic paper. Tanak kena denda maluu. I hate Math kbai .

No comments:

Post a Comment