Saturday, March 26, 2011

Fuuuuuuuuuuu -,-

Tuuuuut tuuuut haa weh harini aku nak cerita pasaal 'musibah' haha. Weeeh, purse aku hilang bhaii harem reem reem betul la -,- Hilang dalam rumah, hambuii rumah aku ada toyol ke apa . Aku letaak dalam bilik malam tu, esok tu nak pergi sekolah ada lagi aku tengok, balik sekolah dah tade. Puas dah aku cari satu rumaah , dalam washing machine pun aku cari tau xP Now ada lah sorang kakak ni dia sewa kat rumah aku, kebetulan aku pergi sekolah tak tutup pintu biliik. Ibu aku pun dah hairan, mana lah purse aku . Duit dalam tu ada RM8O tau, IC aku semua hilang, so aku keluar tak bawaak IC lah. Dah macam pendatang gitu -,- Haaa, aku bukan nak tuduh orang kat dalam rumah aku pun, tapi mustahil lah kan. Tade siapa dah dekat rumah tu. Takpe, aku tak dapat tahu takpe, aku dapaat tahu, err memang tak lah aku nak dok diam *gangster hihi. Okaay just forget about purse, sakit hati je, babi -,-

_______________________

Haaa, semalam pergi Danau dengan mymom dengan takde IC apa semua hihi. Then dah balik tu pergi makan dekat Dagang Avenue. Then meeeeet ADHAM toing toing dia pendek je x)

Tadi aku pergi Lunch, then dah balik round round. Dah tengah jem dekat highway tu, temperature kereta naik sampai habess. Woooo nasib baik Ibu nampak, kalau tak er mybe dah tade aku ni :( Then berhenti kat tepi highway tu, dengan panas terik macam nak pitam je aku -,- Then blablabla, dah tambah air apa semua, pergi bengkel. Err, kipas dia patah lawwwwwlz, dah dekat sejam dekat bengkel tu, peluh peluuh aku then balik . So exhausted -,-

Tade mood, jangan kacau aku kbai ----

No comments:

Post a Comment