Thursday, December 16, 2010

SaturdaySabtu :)

Yoooow wassup! haha. Ey nak story about this Saturdayy .

This Saturday, 18 December 2010, saya akan berjumpa dengan seorang jejaka yang bernama 0wen! haha * Tabole blah plak ayat aku --'

Aduyyy, aku everyday berdoa ohh, tahu tak aku doa apa ? HAHA, aku doa, supaya Allah lambatkan masa, so lambat la hari Sabtu kan ? hahaha :D Tapi lusa dah hari Sabtu, aduyy bukan tanak meeet oh, tapi tahu tahu la kan, first time meet. Awww cek malu ohh mak! haha.

Dup dap dup dap jantung aku. Nak luruh daa rasa -.- haha. Bapak la nerveous ouh . But yang aku exited sangat nie, aku pun tatau boleh keluar kea tak. haha ^^ cause tak tanya Ibu lagi .

Ibu oh Ibu, izinkan Adik kelua eh Sabtu nie, plish plish. haha :) Tapi serious malu ohh, muka dah ada jerawat. Fuck gilaaa jerawat nie, time nie laaaa dea nak naik, ade parut pulak tu. haha :)

Tapi takpelah, abaikan jea -.- So, korang doakan aku boleh keluar yeaa , Aminn, heeee xD

No comments:

Post a Comment