Friday, November 26, 2010

WATAFAK!


Hello, I'm heree again . Ouh before korang baca, listen this . p/s * Kalau siapa rasa dia tu baik sangat dan tanak menmbahkan dosa, tapaya baca okaay! Thanks .

Okaay , we continue . Okaay, actually nak story morry laa kan but before that I'm sorry if ada setengah pihak yang terasa kan ? * Tapi memang patut pun! Okay, these kind of the story is, one day tu I ade laa bertekak sikit dengan boys neh, then bla bla bla mybe dea dah tade idea nak cakap ape, or whatever dea ambil keputusan delete wallpost tu and remove I dari friends dia, haha * Like I care ? Okay la fine, then dalam beberapa jam lepas tu, dea add I balik ? I dunno ape motif dia, okay lar I pun approve. Then, I update my status, I tulis ayat yang agak tak elok sikit laa kan, okay fine laa pasal tu, then ada la duatiga org like,comment. Then ada laa sorang kakak nie comment, yeah I know her, memang rapat , dah macam Family. Dea comment bla bla bla, then tapela. Hello, dia comment macam I nie -.- er tatau la nak cakap ape, okay then, I explain apa semua kt situ, then masukla pulak Adik dia, hm memang kecoh laa kan , Buda Alim laa katakan :) Okay I admit, dia nie mmg bestfriend I, okay tapela. Dia comment comment, then I suruh dia diam cause dia tatau apa2, then ada kea dia cakap , 'Kau sapa nak suruh aku diam?' and bla bla bla. Haih -.- berapi laa kan ? Okay then bla bla bla, *panjang sgt lah pulak nak tulis cause comment tu ada dalam 90 ++ , i tatau apa dorg comment kat status I, okay laa I pun diam lar kejap, then I tgk dah teruk sgt, I pun cakap laa, tapaya comment lagi la apela. But diorg still nak comment, agaknya tapaham kot, nak cakap India, i ta reti pulak kan . HAHA. then okay laa tapela, yang tua pun, takan tade otak, kau nak emotional buad ape ? Kau cakap laa, okay tapaya comment comment lagi, nie kau lagi nak maki maki, memang siot lah kan! Then tapaya nak nak cakap kitorg nie ta pandai hormat orang tua laa ape kebenda laa! Dah laa sampai nak babitkan mymom ? Pahal bhaii ? Tu Ibu I, i know lah kan nak hormat dia macamana, kejalan Allah laa ape benda la, hey! FYI jangan nak ingat semua org yang ta pakai tudung tu JAHAT! * Don't judge people by their cover' Faham ?! Fikir sekarang dah pakai tudung, dah cukup bagus laa, common laa. Penipu jugak, mengumpat sana sini jugak kan , so tapaya nak compared orang sana sini laa Cik adik manis! Then, esok tu, I bangun jea dari tido. Mymom cakap , Hey kak *** cakap korang gaduh dalam FB , kurang ajar laa bla bla blaa, adoyai, panas pulak denga benda tu .Aphal pulak call mak aku pagi pagi, mengadu! Hey kakak ku sayang, apahal nie nak masukkan Ibu ? Kau pun cakap lebih kurang kt situ, so tapaya nak mengadu sana sini laa, cermin diri dulu. er -.- then, tapela, sampai haritu pun dorg still bertekak, so I ambil keputusan nak comment, sorry laa if panggil korang ANAK HARAM! dah tu, org cakap tapaham paham! okay laa and bla bla bla, dorg still comment lagi, er pegy mampos lah kan. He tak kira laa sapa backup sapa apa semua, tapi sapa yang salah sekarang ? * FACEBBOK SAYA, WALL SAYA SUKA HATI LAA NAK TULIS APA'! er, Then nevermind la kan, okay . Then, I dunno lah macamana cerita dia, malam semalam I tido then bangun ada txt dari Fanna, dia cakap , dia denga macam macam pasal aku ? Wah hot gilaa kan benda nie, sampai ke KAJANG tahu, then I pun tanya laa elok elok, dia cakap ada orang cakap I dah berubah la ape benda haram laa -.- then dia cakap buda nie cakap kt sorang buda nie. Adoyai, lagi lah HOT kan, sampai SHAH ALAM, bhaha xD okay laa, then i pun benggang and I suruh dia tgk sendiri status and apa yang diorg comment, okay laa. tapela, hesh -.- Sumpah laa bengang ouh, dah laa baru bangun tido then ada laa pulak cerita macam lancau. Okay, then today budak tu comment, dia panggil kitorang bodoh? Ouh lancau haram babi pukimak lah kan nak panggil orang bodoh! Kau sapa ? Pandai sangat dah ? ouh Tahniah laa kalau dah pandai :) Dah la semalam panggil aku macam macam bahlul laa ape lancau laa, Hey! Aku pena panggil kau macamtu kea ? Aku fikir kau kawan aku, kita macam Family that's why aku tanak keluar benda tu, kau nie-.- er tah pape laa. Kau memang kalau cakap kau jea nak menang, tapi act kau yang salah! huh -.- macam macam lagi laa dia comment tapi malas laa nak copy paste kan, malas laa nak sebut nama, kejap lagi MALU pulaak, bersyukur laa. Cukup baik laa aku ta sebut nama, ta letak gambar korang, nasib baik aku letak gamba Hello Kitty tu, comel pun comel , sedap mata memandang , hoho :) Then, macam macam lagi la, and tadi kakak dia ada IM aku, dia cakap 'Husna ramai orang backup kau, congrats Husna. teruskan' HAHA, lawak laa kakak oi, apahal la pulak nie ? Yelaa, untung laa aku ramai orang backup kan, haha. Tu laa I da cakap , jangan nak lawan mulut sgt, nty korang korang korang yang sakit * nasib laa sape terasa! Tapi, tak sangka lah kan BESTFRIEND boleh buad macamni, er :/ Tapela, pegy mampos korang laa nak buad apa pun! 0uh for you BESTFRIEND, kau jangan nak merepek laa tanak kacau hidup aku la ape benda laa, kawan aku hina kau laaa ape benda laa. Then, kau bukan kawan aku laa ? Dah la, stop it laa, I'm not in the mood now, so sorry. then uptoyou nak cakap apa, aku dah penad laa nak layan -.- Okaay, sampai today, yang tu jelaar diorg comment, kejap lagi malam comfirm ada lagi , percaya laa -.- and then, korang comment, korang korang jelaa ea, aku akan dapat comment tu sebab tu status aku, tapelaa aku akan follow jea apa korang cakap kt situ , selagi boleh sabar aku sabar laa, kalau tak, BACK OFF laa lanchiau! Hm, nak tulis apa lagi eh ? Okaay mybe tade pape dah kot, menambah kan dosa jea , haha. Ouh one more * kalau solat tak cukup lima waktu, mengumpatt orang jugak, jangan nak nasihat aku laa and kalau Family tak cukup bagus, nasihat family kau dulu baru boleh nasihat family orang! Thanks =='

No comments:

Post a Comment